Drivex cup för hela slanten!

Så har en till helg nått sitt slut, helt sjukt vad dagarna springer iväg, står inte på så är jag tillbaka på jobbet och ett år har passerat , fast det känns som en vecka typ. I helgen spenderades fredagkväll och lördag dag och kväll i Edsbyn, varit på cup med några från vår träningsgrupp, det gick riktigt bra och tjejerna fick bronsmedaljer med sig hem som resultat. Svider dock att vi missade slutspel om 1a plats med ett mål i målskillnad.. men men, dax att glömma och gå vidare.... =)

Idag har jag julstökat lite (städat) införskaffat ett nytt vardagsrumsbord med 4 vita korgar under (supernöjd)!!
Nästa mål är en ny tvbänk och nya soffor! såååå trött på våran soffa som man sitter som en dubbelvikt ekorre i, med totalt nästintill platta dynor.. skitsoffa!

I veckan blir de fullt upp, imorgon är de lungt, eller ja, jag måste städa och baka, tisdag blir de födelsedagsfika för den som dyker upp.. typ mamma! =) , sen ons hoppas jag på besök av härliga mammagruppen! torsdag får jag besök av mina fastrar, fredag så hoppas ja på mys hos Pia, lördag blir de jobb på tuppen, söndag mys med Lisa.. =) nu var de slut på dagar va???? =)

Skönt att ha något inplanderat.. varit många tråkiga dagar nu med en ryggvärk som heter duga! hoppas på att ryggen håller sig snäll den här veckan!!

Vi ses// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0