En helg full av handboll

Japp, i helgen blir det proppat med handboll! Några av mina handbollsbrudar ska spela Drivex cup som kommer att hålla på under fredagkväll och lördag dag/kväll. De kommer bli en mycket rolig och spännande helg med tanke på den utveckling som tjejerna gjort hittills under denna säsong! alla, och då menar jag inte bara cupbrudarna utan ALLA i laget har verkligen tagit många stora steg framåt, och de får man säga är mycket tack vare Emelie som är mycket duktig på att leda träningarna! Både jag och Johanna är otroligt glada att hon kommit med i ledarstyrkan, speciellt nu när Jojje tänker vara hemma till våren och mysa lika som jag har fått göra! =)

Hur som haver, håll alla armar, tummar, tår och ben för att vi ska lyckas ta hem hela cupsegern i helgen, de är vi värda! ;)

Idag har jag flaxat runt lite på stan, shoppade nya tossar till Tilda som hon kan ha ute i kylan, dock rör vi oss inte ute nu i DENNA kyla, men när de blir lite bättre väder. Sen inhandlades det två nya jamasar också, stl 86... sista storleken på småbarnsavdelningen... men giiissses, tur att hon har 80 på kläderna för övrigt annars iallafall, tänk, snart måste ja handla på stora barnavdelningen och inget fel i de, men då är ju min lilla tut STOR.. STOR PÅ RIKTIGT!



Nu blir det husletande, sen travtittande, efter de kojs!

Hej på er // L

Kommentarer
Postat av: Lena Ahlgren

Men gud har hon redan 80, det har våra oxå, som är 1 år o 9 månader... =)

2010-12-02 @ 22:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0