En snöig helg på hotell!

I helgen som var åkte vi upp till Hudik på fredagkväll för att gå ut och äta texmat med Andreas jobb, filialen i Hudik hade bjudit upp Bollnäsgrabbarna med respektive. De var en mycket trevlig kväll trots att jag kände mig lite halvhängig, har inte varit tipptopp i luftrören på ett tag. Men efter lite medicin och lite god mat och dryck så kändes de bättre =). Eftersom vi åkte upp till Hudik och inte var i Bollan så fick vi "söderifrån" bo på hotell vilket var väldans mysigt, Andreas och jag insåg att efter 8 års förhållande så har vi ALDRIG bott på hotell, förutom dom få gånger vi varit utomlands såklart.. men de räcknas inte! Hur som haver, på lördagen så var det dax för handboll i Hudik, så tjejerna anlände vid 11-tiden då jag befann mig på hallen redan, ett mycket trevligt besök av Kim gjordes också och helt plötsligt kändes det som att vi var nästan 10 år tillbaka i tiden så vi tränade våra första brudar. De kändes riktigt kul att Kim kom och vi kom fram till att vi kanske borde höras lite oftare än typ vart 4 år eller så.. det är konstigt det där med att inte ses, vad är det egentligen som kommer imellan? är man så upptagen hela tiden med sitt eget liv att man glömmer bort sina vänner? men svaret är väl lite att det faktiskt blir så. Man har olika vardagar, olika vänner och tiden rullar på.. så vipps har åren gått! men för min del kändes det precis som vanligt, som att vi skulle ha träffas för bara någon dag sedan, men de är nog så, riktiga vänner känns det så med, då spelar tiden ingen roll.. ojoj nu blev de lite smått djupa tankar ibland, och inte vet jag om jag fick fram det jag menade heller ! men men, som slutresultat så har det dock vart en superhelg jag gärna gör om. Nu är det dax för välling och sängkrig med Tut! =)

Hej på er så länge// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0