Hela veckan i korthet!

jaha så sitter du där och tänker.. jaha nu har hon ballat ur igen.. så mycket för den bloggen HA där fick du, för jag har haft en så fulltuppvecka att jag inte lagt någon tid på bloggen, mycket andra roliga saker har hänt istället. vi börjar:

Måndag den 6/12

Pappa fyller år.. dock var han lite krasslig och jag hade handbollsbrudarna så de blev inte av att uppvakta honom.
Tisdag den 7/12

Då fyllde jag själv år, städade och hade kalas på eftermiddagen och kvällen. Tildas farmor kom på morgonen med paket som innehöll ett strykjärn, mamma kom med en fågelholk (ja jag vet de låter konstigt, men den är till min lilla kollostuga och är faktiskt jättesöt) och en smörgåstårta. Sen kom Anita B med en jättefin ljuslykta med ett blomsterarrangemang i med en vaxad ros. Pia och Hanna kom också på kvällskvisten och fikade, de hade med sig ett härligt presenkort till ett va ska man kalla det, inte spa men typ, som har massa anstiktsbehandlingar och dyligt. Av älsklingen fick jag pengar till en crosstrainer och samma av pappa.

Onsdag den 8/12

Då hade jag mammaträff här hemma med massa goa barn och mammor, vilket är jättemysigt varje gång vi ses, de blir inte ofta men när de väl blir av är det alltid lika kul.

Torsdag den 9 /12

Då kom mina två fastrar på besök för första gången, de var hur mysigt som helst att få en hel eftermiddag med dom, Tilda fick också present vilket var en jättefin docka från majas café.

Fredag den 10/12

Då var mina syskon här och uppvaktade mig och myste med Tilda, jag fick mer pengar till min crosstrainer vilket jag önskat mig, så snart kan ja köpa den =) då ska de bli träna av ;)

Lördag den 11/12

Då var de jobb från 17 - 04 på Tuppen som gällde, julbord stod på menyn och de var en mycket rolig kväll, väldigt skoj att få stå i en annan bar och de är ett helt annat sätt att jobba där än på tranan. Jag hade en gäng gubbar och snovalpar som jag serverade =) varav en kille hela tiden försökte ge mig komplimanger men som resulterade i att jag tyckte han bara blev drygare och drygare. Helt plötsligt säger han föjande: det är nått fel på min telefon.. , jasså sa jag, jaaa kolla här sa han, vad är de som är fel säger jag.. han svara : jag har ju inte ditt nr.. mitt svar blev: va det de bästa du kunde komma på sen gick jag. Det är de dryga med människor med alkohol i kroppen, men men man får ta dem med en nypa salt och strunta i dem när dom är så där... hualigen! =P

Sön: Handbollssammandrag hemma med samling kl 9, jag kände mig som en drake, sovit 2,5 timme. Så jag såg helt borta ut tror jag!

Så.. de var den veckan de! PUST! så därav sket jag faktiskt i bloggen =)

Vi hörs.. nu är det en ny vecka, dock betydligt lugnare.. tror jag iallafall!! de visar sig i nästa veckas korthetsgenomgång..

Vi ses // L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0