Juldagen 2010

Igår var de julafton, Tildas första.. massor av paket att riva i, dock inte så nyfiken på dem som vi hoppast ;P.
Vi började firandet med julmat här hos oss, sen gick vi över till Andreas föräldrar, 40 min hann jag vara där innan jag fick astma och blev tvungen att gå hem.. då kom de över hit till och och fikade iallafall, sen vid 20 så var "firandet" slut, Tilda somnade och jag och käreste min deckade i soffan. Skönt och lugnt blev de =)

Idag har varit en lugn dag, Tilda och jag gjorde mysfrukost innan vi väckte upp pappsen, därefter kanatade vi över till farmor och farfar en sväng, sen tillbaka hem för att få besök av näslund. Därefter åkte jag på Ica, köpte toning och här sitter jag nu å väntar på resultat?? =)

Ikväll blir de jobb på Tuppez, ser ja fram emot, stressigt men skoj, och en fullare plånbok imorgon än många andra =)

Jajaja, nu är de dax att skölja ur! hej så länge och god fortsättning på er alla!
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0