Söndagsmys med min Lisa!

Ja i söndags var hon hemma min fina lisa, vi hade en riktig söndagsmyskväll med tvspel och godis =)
de var så himla skoj att få ha henne här igen en stund och vi skrattade gott, busade med Tilda och pratade massor!!! Men som tur är dröjer de inte så länge igen tills jag får träffa damen, redan till veckan kan hända att de blir en middag på schemat och de ser både jag och Andreas fram emot! tur att de är jul så du kommer igen vännen! =)

De märks när en nära vän flyttar, va mycke tid man har brukat spendera tillsammans och vad mycke man brukade göra, spontangrejer som planderade! de blir lixom lite luckor här och där nu juh!!

Nu kanske de låter som jag inte har några vänner kvar, men ta det inte så om du läser detta för jag har många underbara vänner här, men likförbaskat så känns de tomt på Lisafronten såklart!

Jaja, hur som haver, en mysig kväll var de iallafall och jag hoppas de blir fler! tack för den här gången iallafall vännen!! kraaaamen!

//L


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag saknar dig som tuuuuusan min älskade vän!!!!!!

2011-01-01 @ 21:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0