Kissade på "tanten" och saffranssemlor!

Så där ja, då har jag lärt mig lite om koder och design.. om sicken jobbig ide att försöka göra nått eget.. tog mig som nybörjare många timmar innan jag lyckades få till något! men men så som du ser så blev det! vad tycks?? =) Å VÅGA PÅSTÅ ATT DET INTE ÄR FINT hehe!!

Idag var jag på BVC med Tilda!
Allt gick bra, hon hade äntligen ökat i vikt och det med besked, lite över 600 g hade hon fixat till!! yeeey sa mammsen, hon hade även växt 2 cm på bara en månad.. ajaja vilken växtvärk.. tänk dig själv om du skulle växa två cm i månaden! =) så idag väger Tut lite över 9100g och är 76 cm lång (stora damen). När hon var mätt och klar så låg hon på skötbordet och BCV-Annelie lekte lite med henne för att sedan gå till datorn och skriva in de nya uppgiftern, då upptäcker hon att hon är blöt på tröjan.. haha Tuuuuut kissade ner BCV-tanten!! hihi!! så går de när man måste ligga nakenfis och bli vägd & mätt och tittad i munnen på nya fina tande.. paybacktajm tyckte Tilda! och mamma skrattade!

Därefter stannade vi på babysång och åt lunch sen tvärslocknade Tilda i matstolen på öppna förskolan, så då var de väl dax för hemfärd haha!!!

Väl hemma kom mormor över en sväng.. och farmor, sen när pappsen kom hem strax efter fyra så pös jag på handbollsträning och körde hårt med mina små brudar.. de är för härliga dom, och duktiga!

Därefter blev det ett stopp på statoil för att köpa mjölk och fil... och två stycken saffranssemlor råkade slinka med.. men gött var de!

Nu blir det sängen! trött som en tok och nacken skaver.. om en nacke nu kan skava, men vet inte hur jag bättre kan förklara det!

See ya!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0