Miljonär!

Hej hopp gummipopp!

Idag har jag traskat omkring på stan en sväng med Tilda som sällskap. Letade en tunnare overall än den hon har, den blir för varm att ha om man till exempel bara ska iväg och handla mat eller åka och hälsa på hos någon eller så, de blir väldans varmt i bilen åsså! Men utan resultat blev de, hittade istället lite annat smått och gott, en body, en vit kofta, ett par jeans och nya kalasbrallor i vitt.. allt från Lindex. Enligt min mening så tycker jag Lindex har de bästa barnkläderna i den här stan, iallafall som passar Tilda bäst som är lång och smal.

Efter stan blev det MAX--driven och sedan åkte jag vidare till Arbrå till min kära syster.. då passade min bästa bror på att komma över också, så ja fick träffa båda mina underbara fina syskon =)

kl 16 slutade Andreas, då åkte han med sin arbetskamrat upp till oss och sen bar de av hem. Väl hemma blev de lite käk sen åkte A iväg för att spela innebandy och kvar hemma blev jag å tut.

Just nu sover skruttet efter ett härligt kvällsdopp i ... ja inte ljusnan iallafall.. nejnej i hennes blåa fina badbalja.. hm.. kanske borde köpa en rosa? NEJ ja skoja, blir tokig på sådant där så jag måsta bara skriva de, många anser ju att tjejer "bör" ha rosa och killar blått, ja du förstår nog hur jag menar.. och kanske inte just badbalja, men kläder å sådant.. och de gör mig GALEN! varför skulle inte Tilda kunna få ha blått? hon passar SKITBRA i blått :P

jaja nog om de, blev visst en liten genusbit också, men de bara slog mig, de händer att man stöter på dessa frågor lite då och då när man har små.. som har ALLA färger... =)

För övrigt.. varför har jag skrivit Miljonär som rubrik tror du? ja jag skulle önska att jag hade blivit de, men vem vet, i skrivande stund kanske det är så.. haha skämt å sido, jag har premiärspelat på trav ikväll på DD. Sitter med spänning och inväntar resultat just nu! hur tror  du de går ? låt mig höra din gissning så kanske ja delger svar sen! =) 


(alla bilder kommer från Lindex)


Tjingelingbadring!! //L


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Ett tips är att köpa en jacka till henne kanske? :) Det gjorde jag till min dotter sen kanske du kan ha ett par fleecebyxor till eller nåt? :)

Jag håller med om att det är drygt med en varm overall när man ska bara iväg och handla eller nå!



Ha en trevlig helg!!



/Lotta

2010-11-19 @ 21:43:33
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nu köpte jag en kappa från kappahl förresten! :)

2010-11-19 @ 21:44:14
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0