Så flyttar min ängel

Det är en konstig känsla jag har i magen, nästa som att "göra slut" med någon =/ Lisa har flyttat till Gbg nu och jag unnar henne verkligen de, henne om någon.. misstro mig inte på de, men jag är ändå lite..eller mycket ledsen för att hon inte är kvar här. Visst är vi vänner ändå, och kommer nog alltid att vara, men ni förstår nog, en bitterljuv känsla lixom. Det känns som jag lixom tänker hela tiden att hon kommer hem snart, att hon bara är på besök igen.. men riktigt så är det ju inte! Tror att den längsta tiden vi inte träffats på är nära en vecka.. & nu iallafall två månader.. och sen då efter nyår.. vem vet? kanske till sommaren?? halllåååå hur ska ja klara de utan min Lisa.. Och Söndagarna nu då.. vem ska nu titta på film med oss och mysa med godisremmmar och saft? hm..
Och kan inte låta bli att tänka på Tilda heller.. jag får helt enkelt proppa henne med lisa-bilder =)

jaja, snart börjar jag jobba, kanske blir bättre då? nu är ja ju hemma hela dagarna och hinner tänka och känna hela tiden!!

Men men, i de stora hela så är ändå glädjen större än sorgen, viktigast är att min fina tjej är lycklig, du om någon gumman är värd de nu, man kan väl nästan påstå att det var hög tid att vindarna vände åt ditt håll.. =)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina fina Linda!

Jag kommer att sakna dig som bara den! Du har varit min räddande ängel, bästa vän, som en syster för mig väldigt länge nu! Jag har alltid haft dig, i svårt & glada stunder. Nu är jag mitt i min gladaste stund nånsin & jag önskade faktiskt att du varit lite närmare.

Jag är överlycklig att jag bor här, att ha träffat Zandro, att få känna lycka helt enkelt. MEN, att INTE sakna dig, DET är OMÖJLIGT!



Älskar dig! Puss <3

2010-11-04 @ 21:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0