Teaterpremiär

Då var premiären avklarad, fast egentligen känns det mer som att den egentligen är imorgon när vi spelar på biblioteket. Men men helt galet skoj var det iallafall. Vi spelade på Kilbergs förskola för 3 till 5åringarna, de hängde på precis som vi hade hoppats på. Imorgon väntar två föreställningar på Bollnäs bibliotek och sen på eftermiddagen ska vi spela på bästa backstugan!

Och vad är det få för nått jag pratar om, jo ett egetskrivet materiall som 3 av 5 skådespelare har knopat ihop, riktigt bra blev de, det handlar om en stackars polkagris (Jag) som blivit bortrövad av den lurviga svarta spindeln. PPGG (Lotta) ger sig ut för att söka efter mig och träffar på olika karaktärer som barn känner igen från olika ökända barnvisor så som bäbä vita lam, blinka lilla stjärna, imsevimse spindel med flera.

Hur som helst, en lyckad dag och nu längtar jag verkligen till imorgon =)
Nu väntar handbollsträning med Emelie och tjejerna, därefter blir det relaxen med pottsorken och ev. Pia!

Hej på er // L

Kommentarer
Postat av: Vera

Skoj med teater!

2010-11-19 @ 15:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0