Torsdag 4 November

Så gick det en dag till..
Började dagen kl 05.30... liiiiite tidigt tyckte mamma, tyckte dock inte Tilda! Vi lekte en stund, åt frukost, sen blev det sängen igen i 30 min, sen var de full fart i tut-bilen (gåstolen) När klockan började närma sig nio så blev de läggdags för Tilda ute i vagnen, själv röjde jag järnet i sovrummet, 30 min senare vaknar lilldamen och de var dax för lite gröt. Efter de lekte vi inne och mormor kom på besök. Därefter lunch sen ut en timme och kastade kottar i vattnet, gick lite i skogen och tittade på alla träden, lekte lite med Anton, sen bar de in igen efter en timme. Efter tre blev det mellis sen besök av mormor igen eftersom både mamman å tildis var fruktansvärt uttråkade.Vi fyra kom pappsen hem, det blev kebab sen smög jag iväg till teatern för att repa lite, kändes riktigt bra idag!  När ja kom hem hör jag ända ut hur lillfisen skricker och väl uppe sprutar tårarna i omgångar och hon skricker maaammmmma maaammmmmma maaaaamma. Så himla trött var hon och saknade sin mor, hon blev helt hysterisk när jag gick på toa bara, sen tog de en stund innan hon lugnade ner sig och jag fick bärandes på henne på axeln gå och sjunga i mörkret tills hon somna, la jag henne ner blev hon stel som en pinne och bara skrek, lilla vän. De måste kännas fruktansvärt att vara så liten och ha sådan separationsångest, men de är ju en fas de små går igenom.. är väl så att bli stor =)

Tänk.. redan 9 månader och bestämd!! =) igår sa hon förreste för första gången ampa, någon som kan gissa vad de e? ;)

//L


De bästa som finns, min älskade dotter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0